SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN

SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN
Satu Bahasa Satu Bangsa Satu Negara

Saturday, December 11, 2010

Yang Diterima Dan Yang Ditolak.

BismillahirRahmaanirRahiim.

Apa itu kekhalifahan?
Kekhalifahan ialah negara dan kerajaan dalam Islam.
Apa pula Islam?
Islam ialah (submission) tunduk kepada Allah.
Bagaimana tunduk kepada Allah?
Iaitu tunduk kepada Allah sebagai Al Malik.

Al Malik - bermaksud Yang Sovereign.
Iaitu "La hul mulk" bermaksud sovereignty hak mutlak bagiNya.
Iaitu tunduk submit kepada Allah dalam Islam ialah tunduk submit kepada Allah yang Sovereign, yang mempunyai Sovereignty.

Tunduk submit kepada selain Dia sebagai yang sovreign, mengisytiharkan ada selain Dia yang mempunyai sovreignty, samalah dengan melambai "selamat tinggal" kepada Allah.

Allah mendirikan ketuanan Cina di Tanah Cina.
Allah mendirikan ketuanan Melayu di Tanah Melayu.
Ini ketetapan adil lagi mutlak dariNya.

Anak Melayu wajib menolak dari terjerumus kedalam tafsiran "ketuanan melayu" yang disogokkan oleh beberapa orang pencacai, petualang dan penderhaka bangsa dan agama yang sedang bersultan di mata dan beraja di hati.

Orang Cina bernama Kuan Yew, Kit Siang, Soi Lek telah, sedang dan akan beterusan berusaha mendirikan ketuanan Cina dari Tanah Cina, dan mengurangkan ketuanan Melayu di Tanah Melayu.
Anak Melayu derhaka seperti Anwar Ibrahin dan Nik Aziz membukakan pintu kota untuk mereka. Mereka Ketol dan Mendaliar zaman modern.

Tunduk submit kepada Allah dalam Islam ialah tunduk submit kepada Allah Al Akbar.
Al Akbar ialah Dia yang memeliki supreme authority. Lima orang pencacai diatas amat iri hati kepada authority ini.
Lalu mereka menegakkan sejenis authority asing, semata-mata pada permulaannya, hendak menimbulkan kacau bilau dan huru hara.

Anak Melayu enggan tunduk atau submit kepada selain Dia sebagai yang sovreign. Anak Melayu hanya tunduk dan submit kepada Dia yang mempunyai sovreignty.
Anak Melayu, sebagaimana dalam sembahyangnya, mengiringi setiap geraknya dengan Allahu Akbar, begitu pula akan mengiringi setiap geraknya memerangi pergerakan lima pencacai itu dengan Allahu Akbar.

Apabila hanya terima authority Allahu Akbar ini hadhir dalam darah daging pejuang bangsa dan agama, apabila ditolak authority pangkat dan ringgit, insyaallah Dia akan kurniakan kemenangan.