SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN

SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN
Satu Bahasa Satu Bangsa Satu Negara

Sunday, November 28, 2010

Anugerah Allah Berbentuk Anwar

Dakwaan Anuar anugerah Allah itu benar. Tetapi Kak Jah tak cerita semua .... tak cerita Anwar itu anugerah Allah kepada siapa.

Kerana Iblis menolak kebenaran yang disisi Allah (iaitu Adam as) Iblis dilaknat oleh Allah. Sesudah sedar akibat dilaknat ini, iaitu terputus dari rahmat Allah, Iblis pun minta tempoh dari Allah supaya ditangguhkan jatuhnya hukuman dari kerana dilaknat itu. Lebih kurang macam permintakan terkhir laa gitu.

Kemudian Iblis meminta izin dari Allah dan berjanji akan memesongkan semua anak Adam. Allah benarkan permintakan terakhirnya ini. Tetapi Allah berjanji siapa yang ikut Adam akan selamat, siapa yang ikut Iblis akan sama-sama dilaknat.

Salah satu isi perjanjian itu ialah Iblis meminta Allah ciptakan dan kurniakan Anwar untuknya. Tuhan laksanakan permintaan Iblis itu.

Maka Allah ciptakan dan anugerahkanlah Anuar kepada Iblis, dan Iblis tugaskan Anuar untuk memesongkan orang-orang Melayu / Islam. Itulah kelihatannya, zaman mudanya ia memperjuangkan Islam. Tetapi perjuangan ini berakhir dengan persekongkolan bersama Pakiam dalam usaha mengelirukan umat Melayu Islam dalam issue Allah.

Yang diturunkan kebumi Malaya ini Anuar. Dia kenal proksi Iblis yang diturunkan di luar negeri ... itulah mereka-mereka yang selalu dikunjunginya dan disekongkolinya.