SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN

SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN
Satu Bahasa Satu Bangsa Satu Negara

Monday, November 24, 2008

Fatwa Dan Hindu Sangam

Mereka rupanya begitu tidak sabar ‘tolerant’ terhadap kita dan agama kita. Hendak mengamalkan agama kita pun mesti rujuk ‘consult’ mereka. Bagaimana hendak menyampaikan nasihat kita kepada saudara seagama kita pun mesti berunding dahulu dengan mereka. Menyempurnakan tanggung jawab sesama Islam pun kena dapatkan kebenaran mereka?

Ini hal aku dan rumah aku. Ini hal aku dan keluarga aku. Ini hal aku dan peraturan agama ku. Ini hal aku dan tuhan aku. Dan perlakuanku ini adalah di dalam batas-batas lingkup ruang agamaku. Dan aku tidak menyeberang kedalam batas sempadan lingkup ruang agamamu.

A) Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
1) Hai orang-orang kafir.
2) Aku tidak menyembah apa yang kamu sembah.
3) Dan kamu tidak menyembah Apa Yang aku sembah.
4) Dan aku tidak beribadat cara kamu beribadat.
5) Dan kamu tidak beribadat cara aku beribadat.
6) Bagi kamu ugamamu, dan bagiku ugamaku.
Sungguh benar Allah al ‘Azeem.

Wahai kamu kamu yang terlajak.
Wahai kamu Hindu Sangam.
Satu daripada 6666 bab hidup mati kami diBatasi oleh tuhan kami Allah swt melalui perintahNya yang terkandung dalam A1 hingga A6 di atas.

Mengenai fatwa yoga.
Cukup kamu sampai di situ.
Dan cukup kami sampai di sini.

Ataukah kamu penyambung perjuangan Hindraf?

1 comment:

KijangMas said...

Memanda,

Beta sudah tiada harapan lagi buat makhluk-makhluk perosak anti-Melayu di bumi bertuah kita ini.

Sekarang sudah nyata senyata-nyata nya yang makhluk-makhluk asing ini memang tidak boleh di pulihkan atau di serapkan kepada Bangsa Malaysia berlandaskan budaya Melayu dan berbahasa Malaysia yang beta laungkan selama ini.

Langkah-langkah susulan yang lebih jitu, lebih berbisa dan lebih berkesan harus di ambil.

Para cendiakawan blog seperti memanda harus meningkatkan lagi perjuangan Agama, Bangsa dan Tanah Air kita dengan penampilan lebih revolusionir. Kancah sosio-politik negara kita harus di perbetulkan secara proaktif di mana Orang Melayu Si Tuan Tanah harus mengemudi dan menerajui Tanah Melayu ini secara total.

Sudah tiada tempat buat pendatang dan penumpang yang tidak bersopan, tidak beradat, tamak, angkuh dan kurang ajar di Bumi Keramat ini.

Tiada lagi pondok berteduh buat mereka. Semua hak sudah terlucut. Tiada lagi perlu berbincang, berkompromi, berkongsi apa-apa. Tanah Melayu dan Wilayah Pribumi Borneo semua nya kita punya. 100% buat Melayu dan kaum Bumiputra. Siapa mau kongsi, silakan "Masuk Melayu" dulu.

Beta tidak mahu lagi melihat Orang Melayu dan pribumi Borneo memberi ruang, bersikap beradat, bersopan santun sambil berpantun seloka dengan makhluk-makhluk perosak ini. Kita serang dulu -- melalui blog, melalui hujah-hujah keperwiraan, melalui tindak-tandak kita di khalayak ramai, melalui jati diri kita yang jitu dan bernas, melalui pendirian kita di tempat kerja, di tempat awam, di sekolah, di mana-mana majlis awam -- dan jangan bagi ruang walau seinci pun kepada makhluk-makhluk ini.

Masa untuk berdolak-dalih dan bertolak ansur dan berkompromi dengan makhluk-makhluk perosak ini sudah berakhir. 51 tahun sudah lebih dari memadai, bahkan ianya satu tempuh yang tidak pernah di beri oleh mana-mana bangsa Merdeka di atas Bumi Allah ini.

Ingat memanda, bumi Melayu tercinta ini harus di bersihkan dari makhluk-makhluk perosak ini dan talibarut mereka -- sudah lebih setengah kurun Tanah Keramat kita di cemari, di dera, di caci, di ludah, di hina, di perlekehkan dan di kutuk.

Cukup!

Pintu ke Tanah Melayu akan di tutup.

Sesiapa yang tiada "tiket" Bangsa Malaysia -- berbudaya Melayu dan Berbahasa Malaysia fasih -- tidak akan di benarkan masuk ke dalam pintu Tanah Melayu ini.

Perjuangan kita baru bermula.

Kita pantang undur, langkah kanan ke hadapan, jangan beri ruang, takbir dan perjuangkan hak mutlak kita di Tanah Melayu tercinta ini!