SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN

SSUS - PERJUANGAN YANG BERTERUSAN
Satu Bahasa Satu Bangsa Satu Negara

Saturday, March 28, 2009

Sirih Pulang Ka Gagang.

Muhyiddin sedang berucap.
Mahathir masuk.
Semua hadhirin bangun.

Selamat pulang Tun.
Kejutan yang manis.
Tak sedar air mata menitis.
Kita tahu Tun masih sayangkan kita.

8 comments:

Kembara Politik said...

Alhamdulillah. Semoga perkembangan terbaru ini bakal memperkukuhkan UMNO.

Dal said...

Alhamdulillah. Begitulah hendaknya.

Awani Global memaparkan ketiga-tiga pemimpin negara ini menjulang tangan masing-masing ..... berlatar-belakangkan marhaban.

Bijak Awani Global.

zazaland said...

Hatiku girang tidak terkira,
Melihat Tun jalan berdua.
Diberi tepukan yang begitu kuatnya,
Syahdu hatiku.
Fikiranku lega.
Ku mengesat airmataku.
Alangkah manisnya.
Aku tersenyum.
Melihat Tun kembali ke persada negara.

Amin.

(ps .....Hello Pakcik Dal and KP)

bERANIKAN hATI said...

aku sebak dan menahan airmata, melayu akan mentap semula.

Dal said...

Pn Zaza,

Indah sungguh madah ini,
Gerimis lagi mata cikgu.

100 per 100 kali ini
Terima kasih kat Tun.

Dal said...

Tentulaa. Orang Beranikan Hati ni mana sampai tahap bercucuran air mata kerana apa pun.

Yang nangis tengok cerita industan tu org macam saya je.

Tapi kalau smpai sebak tu pun dah tanda golongan lembut ati gak.

Pendekar yang mampu nangis tu tanda panglima yang ada peri kemanusiaan.

Hehehe.

zazaland said...

Yahoo, dapat 100/100....!! Terima kaseh lah Pakcik Dal.

Terima kaseh juga kat Tun, dia memberiku ilham yang mendalam sekali ......aye, aye ....dah jadi jiwa jiwa pulak aku ni..mentang mentang lah in poetic mood..

BaitiBadarudin said...

Syukur alhamdulillah.
Saya turut menumpang gembira dari jauh.
Salam!